Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

środa, 21 listopada 2012

Imagination

Wyobraźnia jest bez wątpienia niezbędną częścią tworzenia czegokolwiek. Zwłaszcza jeśli ktoś porywa się na zrobienie frywolitkowej serwetki. Ot tak, z głowy. Rząd za rzędem. Ktoś, czyli ja. Ale coś z tego tworzenia wyszło, chociaż moja część to, powiedzmy, 90% całości (środek serwetki powstał na podstawie wzoru z "Anny", maj 2003). Do tej pory moje wymyślanie kończyło się na kolczykach. Naszyjnik to było już coś. A serwetka? A no jakoś poszło. Chociaż ciągle pozostawał niedosyt, bo ciągle brakowało tego jednego rzędu. Ale kiedyś trzeba było postawić kropkę, a nawet zawiązać supełek. Nastąpiło to po 24 cm, bo taką średnicę ma ta serwetka. Praca siłowała się twórczo w Zakątku Kreatywnych Kobiet. Wykorzystałam trzy rodzaje nici: białe - Adę z Ariadny i Snehurka, i Maxi w kolorze ecru.

***
Undoubtedly, imagination is needed in order to create a new pattern. And I made up it in 90%. For the first time. (Only the centre of this tablecloth is based on a pattern published in "Anna", May 2003). And it was something new for me because I've used patterns published in newspapers so far. I don't mean earings - they are based on my ideas. But a tablecloth is a bit bigger than earings, and more challenging. There is also a danger - it can become a never-ending story. Why? You think that it's the last row when you start doing it, but at the end you look and think: 'hey, I need one more row, then it'll be completed'. Yeah, of course...
It has 24 cm in diameter.





Wzór: Renik.

2 komentarze:

  1. Zdolniacha z Ciebie!!!Piękna i Twoja!
    Pozdrawiam Beata.
    P.S. Proszę, wyłącz weryfikację obrazkową.
    Ty, jej u siebie nie widzisz.

    Próbuję wpisać kod 4 raz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :)Rozumiem Cię, sama też czasem kilka razy próbuję wstukać te cyfry i litery, czasem ledwie widoczne. Włączyłam to, żeby nie otrzymywać komentarzy z jakimiś podejrzanymi linkami. Ale że dawno nic takiego nie dostałam, więc wyłączę. :)

      Usuń

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)