Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

sobota, 29 grudnia 2012

A kto mi zabroni?

Spodobało mi się robienie śnieżyn(ek), więc szydełkowałam dalej. Chociaż teraz zajęłam się frywolitką, tak dla odmiany. W tym miesiącu do śnieżynek na pewno nie wrócę, ale może później, kto wie... :) I kilka zdjęć dla tych, którzy czekali na szydełkowy śnieg. :)

Nowy wzór - bardzo, bardzo mi się spodobał. Śnieżynki są takie delikatne i ślicznie wyglądają.

***
Does anyone forbid me to crochet more snowflakes? Nobody, I guess. Although now I'm preparing tatted jewellery for a change, I think I'll come back to snowflakes one day. Just a few photos for those who has been waiting for them. :) I like very, very much this new pattern - snowlakes are so delicate and pretty.


Materiał: kordonek Ariadna Maja 8.
Wzór: KLIK.

I wzór już znany z wcześniejszych wpisów, ale też mi się bardzo podobał, chociaż po zrobieniu powyższych śnieżynek nieco stracił na uroku. :)

***
And here is a pattern known from the previous posts. I like it too, though after crocheting the snowflakes above, these ones lost their charm a bit. :)

Materiał: kordonek Ariadna Maja 8. 
Wzór: Decorative Crochet, March 1995.

I jeszcze kilka nowych. Zrobiłam po jednej sztuce, żeby wypróbować wzory. Najbardziej podoba mi się pierwsza śnieżynka, i druga, trzecia też może być, ostatnia najmniej udana, ale niech już będzie.

***
And absolutely new patterns. I made just one for every pattern to see how they look like. I like the first the most, and the second, the third one is also good, and the last, in my opinion, is not so charming.

Materiał: kordonek Ariadna Maja 8. 
Wzory: KLIK i KLIK.

Jeszcze kilka(naście) ładnych wzorów widziałam, więc zapewne wznowię produkcję za jakiś czas. :)

***
I  found more patterns and I'll probably crochet the majority of them. :)

~~//~~

A teraz coś z innej bajki. Już dawno chciałam wykorzystać pomysł Attic24 i zrobić takie ptaszki jako dekoracje do doniczek. Zmotywowała mnie Siłownia Twórcza - "Jak wygląda dziub dziub?" i zrobiłam... Popatrzyłam i stwierdziłam, że dziub dziub z pewnością wygląda inaczej, chociaż po obejrzeniu zdjęć pomyślałam, że w sumie ujdzie. Na zdjęciach wygląda lepiej niż w rzeczywistości. :) Jednak tuż po zrobieniu zdecydowałam, że praca w głosowaniu nie będzie brała udziału. A ptaszek spodobał się komuś innemu... :)

***
And here is a completely different story. I've always wanted to use Attic24's idea and crochet such birds to flowerpots. I was motivated by the challenge at Turkusowy Hamak and voila... In my interpretation it's not as beautiful as I expected. But my cat adopted this little bird. :)


Materiał: kordonki Ariadna.
Wzór: Attic24.

2 komentarze:

  1. Śliczne śnieżynki, ale nadal zachwycam się kolczykami, przepiękne. M

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, nie dziwię się - ten nowy wzór...no chyba też machnę, a co tam, że musztarda po objedzie.
    Pozdrawiam, dziękuję za wzorek :-) i noworoczne pozdrowienia ślę

    OdpowiedzUsuń

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)