Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

wtorek, 11 grudnia 2012

Bombkowo # 4 i... w zachwycie trwam

W zachwycie trwam, ale nie z powodu bombek. Chociaż cieszę się, że uporałam się dość szybko z produkcją. :) A dziś już czwarta porcja papierowych bombek. W ciągu najbliższych kilku dni wpisu o bombkach nie będzie. Ale sobie jeszcze nie zrobiłam, więc bombki wrócą. :)


I żeby nikt nie pomyślał, że zrobiłam kilka sztuk i pokazuję je na zdjęciach w różnych konfiguracjach. Oto one - 20 sztuk. :)

  
Pomysł: "Twórcze Inspiracje", zeszyt 6/6, listopad 2012.

~~ // ~~

Dostałam dziś przesyłkę od KoralArt - kolczyki sutaszowe, które wygrałam w Candy. :) Są przepiękne! Dziękuję! Co chwila bym po nie sięgała i pokazywała wszystkim naokoło. :)


2 komentarze:

  1. Strasznie mi miło, że kolczyki przypadły Ci do gustu. Niech się dobrze noszą :)
    Już wkrótce zapraszam na kolejną małą niespodziankę :)
    Bombki wyszły fantastyczne, mój Franuś zażądał ode mnie takich samych i to z tupnięciem nóżką, więc muszę podeprzeć się Twoim pomysłem :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Renik Twoje bombeczki super świetnie że chińszczyzny mniej a coraz więcejnaszego dzieła cośpodobnego jak Twoje bombki moja babcia miała w pudle na strych było to pudełko z ozdobami i wszystkie były ręcznie wykonane bawiłam się nimi w lipcu na wakacjach takie były urocze.Namawiam Cię na szydełkową bombę prościzna gorzej u mnie z aniołami narobiłam na kiermasz i nie mogę usztywnić no koszmar wszystkiesię wywalają-kiermasz jutrobuuuuuu
    Agata delicium

    OdpowiedzUsuń

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)