Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

wtorek, 4 grudnia 2012

Bombkowo # 1

Produkcja papierowych bombek rozpoczęta. Póki co powstało pięć, każda w innym kolorze: srebrna, czerwona, niebieska, zielona i fioletowa. Sposób wykonania bombki znajdziecie w listopadowym numerze "Twórczych Inspiracji".








Pomysł: "Twórcze Inspiracje", zeszyt 6/6, listopad 2012.

~~//~~

Otrzymałam również przesyłkę od Evy - śliczne sutaszowe, czerwono-zielone kolczyki, które wygrałam w Candy. Bardzo mi się podobają. I pasują do mojej mikołajowej czerwonej czapy. :)

1 komentarz:

  1. Świetne bombki.
    Gratuluję wygranej.
    Pozdrawiam Beata.

    OdpowiedzUsuń

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)