Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

piątek, 21 grudnia 2012

(Foto)Relacja

Z końca świata, rzecz jasna. Albo z jego braku. Jako że te dwa słowa robią ostatnio niesamowitą karierę, przy okazji porządków popatrzyłam, jak się na to zapatruje moje otoczenie. I cóż widzę?

Jeden anioł krzyczy, ziewa albo śpiewa (dostałam go od Kasi z Zacisza).


 Drugi postanowił się nad tym tematem pochylić nieco dłużej.


Trzeci załamał skrzydełka.


Babuszki wyszły z siebie i stanęły obok.


Smok wawelski zamyślił się.


A pajacyk zrobił wielkie oczy.


Golasek z nieśmiałym uśmiechem śmiało płynie wśród obłoków.


Słonik z uśmiechem życzy wszystkim szczęścia machając trąbą.


I jedyne, co przyszło, to mróz. :)


~~THE END~~

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)