Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

czwartek, 20 grudnia 2012

Frywolne śnieżynki

Zrobiłam jeszcze kilka śnieżynek, tym razem frywolitkowych. Zostało mi do zrobienia jeszcze kilka "śnieżyn" i bombek, więc zaraz biorę się do roboty. :)




Materiał: kordonek Ariadna Ada 5, wstążka szyfonowa, koraliki.
Wielkość: ok. 6 cm.
Wzór: Renik.

6 komentarzy:

  1. Prześliczne te frywolitkowe śnieżynki!!!! bardzo mi się podobają:)
    będą stanowiły śliczną bożonarodzeniową dekorację!
    Pozdrawiam i gratuluję wygranej w Siłowni Twórczej:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem zakochana we frywolitce. Śnieżynki frywolitkowe są piękne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne, takie delikatne, nastrojowo zimowe :)
    Zapraszam do mnie: http://6ranowmigotkowie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne!I z perełką i wstążeczką
    Pozdrawiam świątecznie

    OdpowiedzUsuń

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)