Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

piątek, 7 grudnia 2012

Kolorowo # 2

Kolejna bombka z kolekcji karczochów. W przeciwieństwie do poprzedniej, czerwono-żółtej, ta jest żółto-czerwona. :) Kolejne będą już w innych kolorach, tzn. na pewno nie będą z czerwoną wstążką. A obie prezentują się tak:

Wzór: z głowy.

Gdyby nie to, że muszę jeździć samochodem, taka zima zachwycałaby mnie nieustannie swoim pięknem. Ale że jestem także kierowcą, więc pomarudzę sobie...



4 komentarze:

  1. Tak chyba mają wszyscy kierowcy :) A zima aktualnie zachwyca.

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja tesknie za taka zima....mieszkam w takiej zakatku swiata gdzie sniegu niewidac!!!ale za rok na100 % skorzystam z naszej zimy!! pozrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)