Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

środa, 12 grudnia 2012

Mroźnie

Moim zamierzeniem było oddanie rysunków mrozu na okiennej szybie. Jest więc mroźne srebro, ale i odrobina złota, przecież gwiazda musi być złotawa. Miało być elegancko i dostojnie, tak, żeby trafić w gust wyjątkowego adresata. Mam nadzieję, że się spodoba i zajmie miejsce wśród kilkudziesięciu innych kartek wystawionych na stole. W czasie studiów każdego roku widziałam takie kartkowe wystawy w pokoju mojego promotora. Od kilku lat żyję nadzieją, że również i moje kartki znajdują się w tym poczytnym gronie.




Wzór, pomysł, wykonanie: Renik.

2 komentarze:

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)