Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

sobota, 29 grudnia 2012

Ojej jej jej

Co ja z tym wszystkim zrobię?! A wymyślę coś, wymyślę. Tylko najpierw nacieszę się przesyłką, za którą bardzo Ci, Sylwio, dziękuję. :) Przede wszystkim dziękuję tym, którzy głosowali na moje kolczyki w Siłowni Twórczej - "Zachodzące słońce" - to dzięki Wam tak dużo cudnych rzeczy dostałam!


Tutaj różne cudeńka do tworzenia biżuterii - ufundowane przez PASSION ROOM

A w drugim pudełku wycinanki i brokaty - od WYCINANKI. Widzicie te czerwone reniferki? Urocze! :)

Jeszcze raz wszystkim DZIĘKUJĘ za te piękne rzeczy. :)

A jutro słów kilka o... śnieżynkach. :)

2 komentarze:

  1. Rzeczywiście jest się czym chwalić, prezenty są piękne!

    OdpowiedzUsuń
  2. czaderskie! super prezenty, zazdroszczę :) jak jutro o śnieżynkach, to nie mogę się doczekać :))

    OdpowiedzUsuń

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)