Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

środa, 26 grudnia 2012

Się zrobiło

Dziękuję Wam bardzo za życzenia i za wszystkie komentarze, a przede wszystkim dziękuję za Waszą obecność. :)

Mam jeszcze kilka świątecznych ozdób do pokazania. Powstały one tuż przed świętami albo już w trakcie ich trwania. Nie wyrobiłam się ze wszystkim odpowiednio wcześnie. To znaczy może i wyrobiłabym się, ale chciałam przede wszystkim sprawić świąteczne upominki innym, więc z przyczyn oczywistych na zrobienie czegoś sobie czasu nie starcza. Ale cieszy mnie to. Cieszę się, że komuś moje drobiazgi sprawiają przyjemność i podobają się, a to bardzo motywuje do tego, żeby tworzyć dalej. Ale o moich radościach zamierzam napisać innym razem. :)

Udało mi się zrobić kilka "śnieżyn", które zawisły w oknach. Bardzo ładnie wyglądają, więc zamierzam jeszcze kilka udziergać.


 Wzór tutaj: KLIK.

Wzór (trochę zmodyfikowany przeze mnie) tutaj: KLIK.

Wzór: internet.


Materiał: kordonek Ariadna Maja 8.

~~//~~

Mam też kilka papierowych bombek i jednego karczocha (na drugiego zabrakło mi szpilek).

Wzór: z głowy. :)

Pomysł: "Twórcze Inspiracje", zeszyt 6/6, listopad 2012.

5 komentarzy:

  1. Piękne śnieżynki i karczoch. Pozdrawiam świątecznie Dusia

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeju, jak tu ładnie (w ogóle, nie tylko dzisiaj)! A z dzisiaj - najbardziej podobają mi się te według wzoru zmodyfikowanego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne te śnieżynki, bombki też ale te śnieżynki wyjątkowo urocze :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za wszystkie miłe komentarze. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe gwiazdki...zachwycają:))
    Ślę grudniowe pozdrowienia z uśmiechem serca i nutką zimowego słoneczka.Pięknych chwil życzę!
    *
    Peninia ♥

    OdpowiedzUsuń

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)