Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

poniedziałek, 31 grudnia 2012

Śnieżki - Snowballs

Po zasypie śnieżyn(ek) pora na coś innego, ale ciągle w klimacie zimowym. Po raz pierwszy spróbowałam, ba, mało tego, że spróbowałam - zrobiłam dwie kulki z koralików. :) A z kulek powstały kolczyki.  Nie będę pisać o ich niedoskonałościach, wystarczy, że wiem, co zrobiłam źle. Tak czy siak, podobają mi się. :)

***
I've made a lot of snowlakes recently, and it's time for something new but still in a winter spirit. And I made beaded balls which became earings. There aren't perfect but I like them. :)



 

Materiał: koraliki euroclass.
Wielkość: długość - 5,5 cm, szerokość kulki - 2,5 cm.
Jak zrobić kulkę: KLIK.

Kolczyki zgłaszam na wyzwanie Kreatywnego Kufra: Zima.

 

7 komentarzy:

  1. dobrze, że chociaż u Ciebie zimowo, bo za oknem szarość. Śnieżynki z poprzedniego wpisu i te śnieżki urocze :) I ja niedoskonałości nie widzę (a jak już napisałaś, to zaczęłam się dokładniej przyglądać ;) ), więc się nie przyznawaj. :D

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.:) Następnym razem się nie przyznam. :)

      Usuń
  2. Śliczne są :) Spełnienia marzeń w Nowym Roku :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Śnieżynki są śliczniutkie :)
    Szczęśliwego Nowego Roku raz jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne te kulki, przejrzałam Twój blog i stwierdzam, że masz talent:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego dobrego w Nowym 2013 Roku!

    Kuliste kolczyki są wspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za miłe słowa i życzenia. :)

    OdpowiedzUsuń

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)