Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

sobota, 15 grudnia 2012

Śnieżyny na choiny

Jaki rozmiar mogą mieć śnieżynki? Już sama nazwa wskazuje, że są raczej małe. A te mają od 11 do 13 cm średnicy, więc myślę, że śmiało mogą zostać okrzyknięte "śnieżynami". :)
Wzory pochodzą z czasopism "Decorative Crotchet" lub internetu, niektóre zostały przeze mnie zmodyfikowane.

Wzór: internet.

Wzór: internet.

Wzór (zmodyfikowany przeze mnie): Decorative Crochet, January 1989.

Wzór: Decorative Crochet, March 1995.



Materiał: kordonek Ariadna Maja 8.

5 komentarzy:

  1. Jakież one delikatniutkie! Prześliczne, aż chciałoby się je mieć pozawieszane np. w oknie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Zamierzam wydziergać też kilka sobie, właśnie w celu zawieszenia w oknach. Te już przekazałam dalej.

      Usuń
  2. Pierwszy wzór jest przecudowny:)

    OdpowiedzUsuń

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)