Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

wtorek, 1 stycznia 2013

Candy, którego nie było

Na wstępie bardzo dziękuję wszystkim, którzy ten wpis czytają. Dziękuję Wam, że jesteście, że zaglądacie tutaj, piszecie. Poznałam wiele interesujących osób i blogów, miałam motywację, żeby coś robić, i rozwijać się, szukać czegoś nowego, uczyć się, inspirować.:)

Dziękuję również za noworoczne życzenia i życzę wszystkim aby ten rok, był jeszcze lepszy, aby przyniósł szczęście i powodzenie, abyśmy wszyscy zdrowi byli i doczekali kolejnego. :)

A teraz o candy, którego nie było. Takie niewidzialne candy. Chciałam podarować coś komuś. Nie wiem jeszcze co, ale wiem już komu. Osoby odwiedzające mojego bloga zapewne zauważyły, że nie namawiam nikogo do zostania jego obserwatorem czy polubienia strony na fb. Wierzę, że osoby, które to zrobiły, chcą tutaj zaglądać z jakiś powodów. Dlatego właśnie zrobiłam to:


Spisałam wszystkich obserwatorów z bloga i fb (niektórzy mieli dwie szanse:)). I wylosowało się:


Wiem, że nie wszyscy mają konto na fb czy blogerze, dlatego niedługo jeszcze kogoś czymś obdaruję, tylko najpierw muszę rozliczyć się z Sylwią (KoralArt), Moniką i Lidką (adzia1313). :) A teraz poczekam i sprawdzę, czy te osoby nadal tutaj zaglądają. ;) Przewidziałam nagrody do wyboru: biżuterię frywolitkową, może śnieżynki, a może... dogadamy się. :) Napiszcie do mnie wiadomość na adres podany na pasku bocznym. Gratuluję!:)

5 komentarzy:

  1. Dziękuję za życzenie, dla Ciebie Reniku również wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku. Agnieszka

    PS. Bardzo fajny pomysł z tym cichym candy.

    OdpowiedzUsuń
  2. A na ten Nowy Rok 2013 życzę wszelkiej pomyślności, radości, pięknych chwil, miłości, dobrej przyjaźni, uśmiechu, spełnienia marzeń i nadziei, zdrowia oraz wiele inspiracji i twórczych pomysłów.

    Ślę ciepłe styczniowe pozdrowienia z uśmiechem serca i nutką zimowego słoneczka.Pięknych chwil życzę!
    *
    Peninia ♥

    http://peniniaart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciche Candy - dobry pomysł!!!
    Wszystkiego Dobrego w Nowym Roku!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ mi zrobiłaś noworoczną niespodziankę :))))))))))))
    strasznie mi miło i uśmiech mi z twarzy nie schodzi :))))
    a zaglądam i zaglądać będę bo naprawdę warto, bo jesteś naprawdę wyjątkową osobą.
    Tak zupełnie przy okazji zapraszam na moje urodzinowe candy,
    pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)