Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

czwartek, 10 stycznia 2013

Śnieżynki # 1 - Snowflakes # 1

Co tu dużo pisać - 9/24 już jest. Niby proste, małe śnieżynki do wydziergania, a jakoś nie można czasu dobrać i zrobić wszystkich w nieco szybszym tempie.

***
There is no point in writing much - I've already crocheted 9 snowlakes. Although they are small and easy, I can't make all of them as quickly as I want.




Materiał: kordonek Ariadna Maja 8.
Wzory w tym folderze: KLIK.

11 komentarzy:

  1. Po 1000kroć wolę Twoje śnieżynki niż te mokre, zimne i akurat na tę chwilę barrrdzo ciapowate nadworne!!!
    Jakby tak sobie spadały z nieba takie mięciutkie i cieplutkie...


    Piękne :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też wolałabym, żeby padało coś miękkiego i ciepłego, najlepiej gdyby to były promienie słoneczne. :)

      Usuń
    2. O tak tak tak! Ale je już może być ciężko wyszydełkować! ;) Przemyśl koniecznie wpis ze wszystkimi na koniec, wrażenie byłoby na pewno ogromne!

      Usuń
    3. Zamierzam tak zrobić. :)

      Usuń
  2. O matko jakie śliczne śnieżynki. niestety ja takich cudeniek robić nie umiem ;(
    Ale za rok będę wiedziała do kogo się zgłosić po ozdoby świąteczne :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem pod wrażeniem, mało kto tak potrafi :)

    I koniecznie zajrzyj tutaj: http://www.etsy.com/shop/SkyBlueFancy?ref=seller_info; http://www.etsy.com/shop/Zofija?ref=seller_info :)

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Znam wiele osób w wirtualnym świecie, które też tak potrafią. Linki przejrzałam i padłam z wrażenia.

      Usuń

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)