Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

środa, 2 stycznia 2013

Damą być - To be a lady

Czy nad każdym kawałkiem biżuterii trzeba siedzieć długo? ... Pomyślałam, skleiłam i już - broszka gotowa.

***
Does every piece of jewellery have to be time-consuming? ... I thought, glued and the brooch is ready.


Materiały: PASSION ROOM.
Wielkość: maleństwo - 3,5 x 3 cm.

~~//~~

O jednej ważnej dla mnie rzeczy nie wspomniałam na blogu, a mianowicie: mam mój mały kąt na stronie Ariadny, o tutaj - KLIK, a także na fb - KLIK. :) Cieszy mnie to bardzo, ponieważ czuję się po raz kolejny doceniona i mogę pokazać innym moją twórczość. :)

***
There is one important thing I haven't mentioned so far - you can see an album of my works at Ariadna - HERE, and at fb as well - HERE. I'm happy and grateful. :)

3 komentarze:

  1. No i super! Szybko i pięknie, i elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję Reniu tych kącików:) a broszka jest bardzo elegancka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Reniu gratuluję prezentacji w dziale ariadny super niech nas widzą i niech podziwiają zdolniachy ;-)

    OdpowiedzUsuń

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)