Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

niedziela, 20 stycznia 2013

Duża róża - A big rose

Zaczęłam już tworzyć moje wiosenne projekty. Dziś pokażę namiastkę pierwszego z nich - różę z bibuły. Takich róż powstanie więcej, zamierzam również zrobić inne kwiaty.

***
I've started one of my spring projects - flowers made from tissue paper. A red rose is the first flower from my collection. I'm going to do more roses, and different flowers as well.


Materiały: bibuła, klej.
Wzór: KLIK.

Wybrałam również niedzielę jako dzień, w którym będę pokazywała moje hafciarskie postępy. Myślę, że będzie to dobrą formą motywacji, bo chciałabym skończyć obraz w rozsądnym czasie (w tym roku:)).

***
I've decided that I'll show my cross-stitched picture on Sunday . It'll be a good way of motivation because I want to finish it as soon as possible (in this year, I guess:)).


2 komentarze:

  1. Bardzo rozsądny deadline :)
    A róża wyszła super !!!
    Twoje kolczyki były ze mną na balu karnawałowym w sobotę i sprawdziły się zachwycająco dobrze :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Cieszę się, że kolczyki się podobają i dobrze noszą. :) Deadline bardzo rozsądny - nauczyłam się, żeby nie rzucać konkretnych terminów jeśli chodzi o haftowanie obrazów. Trzy lata temu powiedziałam, że do świąt zrobię obraz i co? - owszem, skończyłam przed świętami, ale w ubiegłym roku. :)

      Usuń

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)