Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

niedziela, 27 stycznia 2013

Haftuję - I'm stitching

Wyhaftowałam mały obrazek z wiosennym motywem, którego użyję do wykonania kartki urodzinowej.

***
I've stitched a little picture with spring motif which I'm going to use as a part of a birthday card.

Materiały: mulina Ariadna.
Wielkość: 8 x 9,5 cm.
Wzór: "Kram z robótkami", nr 3-4/ 2009.

Niedziela, a więc czas na kolejną odsłonę haftu. Mojego bardzo ambitnego zamierzenia nie zrealizowałam, udało mi się skończyć jedną część z ośmiu i zaczęłam haftować kolejną.

***
It's Sunday so it's time for showing my cross-stitch picture. I didn't realize my ambitious plan last week, I've just managed to finish the first part of the picture (it's consits of eight parts) and I've started the second one.


A za oknem zima, piękna, biała. Takiej zimy nie muszę daleko szukać, wystarczy wyjść na podwórko lub drogę i po prostu rozejrzeć się.

***
There's white beautiful winter outside. I don't have to look for such winter further, I can just go out and look around.


Witam serdecznie nowych obserwatorów w moich skromnych blogowych progach. :) I dziękuję wszystkim za komentarze.

2 komentarze:

  1. Śliczny wiosenny hafcik! Widzę, że coś większego też wyszywasz.
    Pozdrawiam Beata.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.:) Tak, będzie też coś większego. Chyba dwa late temu dostałam w prezencie od Ariadny zestaw do haftu. Myślę, że swoje już odleżał. :)

      Usuń

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)