Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

środa, 30 stycznia 2013

Na górze róże - Roses on the top

Haft, o którym wspomniałam TUTAJ, trafił już na miejsce swojego przeznaczenia - kartkę urodzinową. Nie miałam dokładnych planów co do wyglądu kartki. Wiedziałam tylko, że będzie tam ten haft i kokarda, reszta powstawała pod wpływem chwili. Nie żałowałam esów-floresów, bo bardzo mi się podobają, a w środku kartki jest ich całe mnóstwo. :)

***
The cross-stitched picture, which I mentioned HERE, is the main part of a birthday card. When it comes to the project, I didn't have any plans. I knew that there had to be this picture and a ribbon, the rest was creating on a whim. There is a lot of doodles, especially inside the card, because I love them. :)


 Materiały: mulina Ariadna, 
papier wizytówkowy, klej, wstążka, wycinanki.
Wielkość kartki: 15 x 15 cm.
Wzór haftu: "Kram z robótkami", nr 3-4/ 2009.

18 komentarzy:

  1. Piękny haft w pięknej oprawie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam serdecznie :)
    Również i ja zapraszam do siebie na CANDY :)
    http://aurinka.blogspot.com/2013/01/ogaszam-candy-jak.html

    Pozdrawiam
    Aurinka

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładna karteczka a szlaczki dodają uroku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szlaczki... :) Uśmiecham się, bo przypomniały mi się szlaczki rysowane w zeszytach w szkole podstawowej. To były czasy. :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Tak mi się wymyśliło. Dziękuję. :)

      Usuń
  5. Niezwykła karteczka, niby prosta a zachwyca:) Haft obłędny!!! Trochę było pracy!?
    Podziwiam!!!!

    dziękuję za miłe słowo u mnie i przesyłam uśmiechy:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Jubilatce też się podobała, a to najważniejsze. :) Ile pracy przy niej było? Nie wiem, nie liczyłam czasu. :)

      Usuń
  6. Fajna kartka :O)
    Dziękuję za udział w moim candy, powodzenia :)
    Pozdrawiam Lidka-Lilka

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny hafcik i bezbłędnie wkomponowany w kartkę, a esy floresy dodają uroku. Pozdrawiam cieplutko, Agnieszka
    Ps. Dziękuję z miłe słowa pozostawione u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna kartka, piękny haft, całość perfekcyjna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszy mnie taka opinia, dziękuję. :)

      Usuń

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)