Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

wtorek, 22 stycznia 2013

Odrobina wiosny - A bit of spring

Jestem oczarowana bibułowymi kwiatami, więc próbuję coraz to nowych wzorów. Chciałam dziś zrobić zapas bibuły na kolejne róże i magnolie, ale niestety, sklep był nieczynny, a na szukanie drugiego nie miałam już czasu. Ale jest jeszcze tyle innych kwiatów do zrobienia, na pewno nie będę się nudzić. :) Wczoraj zrobiłam dużą różową różę, dokończyłam czerwoną, mam też forsycję i gałązkę różowych kwiatów. Róże leżą na kartce papieru A4, więc możecie wyobrazić sobie, jaką mają wielkość.

***
I'm fascinatedby tissue paper flowers and I'm still doing new patterns. I've wanted to buy more tissue paper for roses and magnolia, unfortunatelly, the stationer'swas closed and I had no time for looking for the other one. But there are so many flowers to make that I surely won't be bored. :) Yesterday I made a pink rose, and finished the red one, and I made a branch of forsythia and a branch of pink flowers. Roses are laid on a sheet of A4 so you can imagine how bid they are.





 
 Materiały: bibuła, klej, cierpliwość.:)
Materials: tissue paper, glue, patience. :)
Wzór/ The pattern: KLIK.


Materiały: bibuła, klej, kasza manna. :)
Materials: tissue paper, glue, semolina. :)
Wzór/ The pattern: KLIK.

Materiały: bibuła, klej, jeszcze więcej cierpliwości niż przy róży. :)
Materials: tissue paper, glue, more patience than with the rose. :)
Wzór/ The pattern: wzorowałam się na forsycji - KLIK.

Oprócz brudzenia biurka klejem, haftuję i frywolitkuję. Mam dwie bransoletki, ale żadnej nie mogę jeszcze pokazać. Muszę poczekać aż trafią do właścicielek, ale póki co jeszcze ich nie wysłałam. :)

***
I should clean my table - it's all in glue. :) Flowers apart, I've got two bracelets but I can't show them till they'll carry to their owners. However, I haven't sent them yet. :)

13 komentarzy:

  1. Myślę, że te kwiaty są piękne :) I za ich sprawą masz namiastkę wiosny w środku zimy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo już tej zimy mam dość!!! Wszędzie śnieg, lód, jeździć normalnie nie można...

      Usuń
  2. cudne po prostu !!! skąd bierzesz na to czas ? może troszkę pożyczysz, bo ja przez ten śnieg mam ciągle opóźnienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Po prostu bardzo lubię wszelkiego rodzaju robótki, a czas jakoś sam się musi znaleźć. Są też i inne powody, i "międzyczasy". A śniegu w takich ilościach mam już serdecznie dość...

      Usuń
  3. Nic dziwnego że oczarowały Cię takie kwiaty.
    Przecudne Ci wyszły, i długo będą cieszyć oczy kolorami, nawet teraz w środku zimy:)
    Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne jak i cała reszta cudów które robisz:) Dzięki za udział w candy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiekne sa Twoje kwiatuszki....

    OdpowiedzUsuń
  6. weź koniecznie udział w wiosennej edycji konkursu z takimi kwiatami :) cudowne! wyglądają jak żywe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. A wiesz... :) Czytasz mi w myślach. :)

      Usuń

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)