Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

sobota, 26 stycznia 2013

Pomarańcze - Oranges

Biżuterii w żywych kolorach dawno nie robiłam. Nieśmiało sięgnęłam po kolor pomarańczowy przy okazji robienia kolczyków Sylwii (KoralArt). Tym razem za sprawą Lidki zajęłam się pomarańczowym na dobre. Powstały dwie bransoletki - obie z myślą o Lidce, ale pierwsza pobrudziła się, więc została u mnie. Taki prototyp. Za to druga udała się wyśmienicie i tę Lidka dostała. :)

***
I haven't made jewellery in such intensive colour recently. I used orange shyly for Sylwia's earings (KoralArt). And Lidka inspired me to use this colour more boldly. I've made two braclets - both for Lidka but the first one dirtied so I left it for me as a prototype. However, the second one was perfect and it was sent to Lidka. :)

Ta jest moja./ This is mine.



Materiał: kordonek Ariadna Karat 8, 210 koralików na jedną :), zapięcie i kółeczka PASSION ROOM.
Wielkość: długość regulowana 15 - 17,5 cm, szerokość - 3,5 cm.
Wzór: projekt własny.

Do kompletu, albo i nie, powstała broszka. Widać jak na dłoni, że jest mała.

***
There is a little brooch in the set.


Materiał: kordonek Ariadna Karat 8, 69 koralików.
Wielkość: 4,5 x 3,5 cm.
Wzór: projekt własny.

4 komentarze:

  1. Niesamowita jest ta bransoletka!!! Super się prezentuje, a ta ilość małych koralików...

    OdpowiedzUsuń
  2. wow niesamowita bransoletka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna i forma, i kolor :)

    OdpowiedzUsuń

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)