Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

poniedziałek, 28 stycznia 2013

Romantyzm - Romanticism

Czerwone koraliki, koronka, odrobina ecru - czy takie połączenie nie jest romantyczne? Bransoletkę zrobiłam z myślą o Monice, która zresztą sama taką chciała. :) Wiem, że się spodobała. 

Tytuł posta nie jest przypadkowy, bowiem taki jest temat wyzwania w Kreatywnym Kufrze, do którego, moim zdaniem, ta bransoletka pasuje.

***
Red beads, lace, and a bit of ecru - isn't it romantic? This braclelet was made specially for Monika who wanted to have this particular one. I know she likes it. :)

The post's title isn't accidental because romanticism is th title of the challenge at Kreatywny Kufer. I think that this bracelet can take part in it.




Materiał: kordonek Ariadna Ada 5, 248 koralików.
Wielkość: długość regulowana - 15-17,5 cm, szerokość - 5 cm.
Wzór: projekt własny.

 ~~//~~



8 komentarzy:

  1. Bransoletka prześliczna :) powodzenia w wyzwaniu !!!
    Ciężki temat - ja nie podejmuję walki, dla mnie romantyzm to Czarna Dziura, wszyscy tam płakali i się zabijali, a ja bym chciała już wiosnę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Kilkakrotnie odkrywałam, jak bogatą epoką literacką jest romantyzm, więc mam problem z interpretacją tematu i czasem.

      Usuń
  2. Śliczna - frywolitka, a wygląda całkiem inaczej niż tradycyjne bransoletki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.:) Staram się odkrywać frywolitkę na swój sposób.

      Usuń
  3. frywolitki? kurcze, tego to nie umiem :))
    śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest wiele technik, o których nie śniło się rękodzielnikom... :)

      Usuń

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)