Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

czwartek, 17 stycznia 2013

Śnieżynki # 4 - Snowflakes # 4


Były sobie śnieżynki - miłe w dotyku, suche, nie oblepiające samochodu, nie zamarzające na drodze. Były sobie śnieżynki szydełkowe, które po zobaczeniu szybko oznaczyłam etykietą "muszę je mieć". I mam - 28 sztuk, każda inna i piękna na swój sposób.

***
There were snowflakes - nice, dry, that didn't cause problems for drivers. There were crocheted snowflakes that I marked quickly as "must have". And here they are - 28 different snowflakes.


A to już ostatnie 5 sztuk z tych, które wybrałam do zrobienia:

***
Now let's see the last 5 snowflakes that I've chosen to crochet.


I wszystkie razem. :)

 Materiał: kordonek Ariadna Maja 8.
Wzór w tym folderze: KLIK.

Dziękuję wszystkim, którzy śledzili moje śnieżynkowe zapędy. :) Teraz trzeba szykować się do wiosny, więc spodziewajcie się innych wytworów. :)

***
I'm especially grateful for those who have followed my winter posts. Now I'm going to prepare for spring.:)

7 komentarzy:

  1. Śliczne! Wyglądają na bardzo delikatne.

    A co do wiosennych wzorów - czekam z niecierpliwością!

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. niesamowita kolekcja :) i powalająca ilość! Podziwiam szczerze, także to, że tak szybko powstały.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo już ich miałam dosyć, więc się spięłam i skończyłam. :)

      Usuń
  3. Twoja kolekcja śnieżynek jest imponująca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Przydadzą się na następną zimę.

      Usuń

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)