Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

środa, 9 stycznia 2013

W ramach - Framed

Moje haftowane obrazy są już całkowicie skończone. Jak widać, postawiłam na minimalizm i wybrałam bardzo proste ramki. Obrazy obejrzałam już z każdej strony. :) Cieszę się, że będę mogła zawiesić je na ścianie po dość długim czasie ich leżakowania na półce, zwłaszcza że wiąże się z nimi wiele miłych wspomnień i radości. :)

***
I've my cross-stitching pictures framed finally. As you can see, frames are very, very simple. I've already seen them from all sites. :) I'm glad that I can hang the pictures at last because I've got many bright memories about them. :)


4 komentarze:

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)