Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

piątek, 18 stycznia 2013

Wisienka na torcie - The icing on the cake



Taki jest temat kolejnej Siłowni Twórczej, który wymyśliłam. :) Dlaczego "Wisienka na torcie"? Po prostu wpadł, dosłownie wpadł, mi ten temat do głowy nie wiem skąd i już. Jednak pochyliłam się niżej nad wyjaśnieniem decyzji i zagłębiłam się w zawiłości mojej psychiki. :) Zacznijmy od tego, że lubię torty - przygotowanie ciasta, kremu, i wreszcie dekorowanie. Wyobrażacie sobie moment, kiedy po tych kilkugodzinnych przygotowaniach przychodzi czas na położenie tej przysłowiowej wisienki? Jaka satysfakcja, że oto udało nam się stworzyć cukiernicze dzieło sztuki! W dodatku jakie pyszne! Mmm... Poza tym lubię, kiedy wszystko jest dopracowane, na swoim miejscu, staram się, żeby było takie ładne, wychuchane, równe, a czasem jeden szczegół - koralik, kokardka, zawijasek albo kreska - decyduje o wszystkim. Mogę jeszcze dodać, że lubię wiśnie, i przetwory wiśniowe, i kwiaty wiśni, i kolor czerwony. (Leniwa jestem, więc skopiowałam to, co już napisałam dziewczynom z TH.:))

***
The icing on the cake - this is the theme of the challenge which I made up. What did inspire me? I don't know. It's just come to my head. However, when I've been thinking about it a bit longer I must admit that there are some connections between me and cherries, and cakes. Firstly, I like cakes - I like especially the moment of decorating (and eating as well). Let's imagine how beautifully can cake look like with all these cream and chocolate, and... cherries. It's big satisfacion to see such a sweet "masterpiece". Secondly, I like when everything is well-prepared, nice and wonderful, and sometimes one detail - a bead, a ribbon, a line or a dot -  decides about the whole image. What's more, I like cherries, and cherry flowers, and red.


Sama również zmierzyłam się z tym tematem i przygotowałam drobne upominki dla zwycięzcy tej Siłowni. Pierwszy to frywolitkowa biżuteria: kolczyki i bransoletka.

***
I prepared a piece of jewellery which is the award in this challenge. This is my interpretation of the theme.




Materiał: kordonek Ariadna Ada 5, koraliki euroclass.
Kolczyki: długość z biglem - 6,5 cm, szerokość - 5 cm.
Bransoletka: długość regulowana: 16 - 19,5 cm (można jeszcze przedłużyć).
Wzór: projekt własny.

A ponieważ zbliża się ku wiośnie, więc do zwycięzcy polecą również niebieskie wiosenne motyle, ozdobione wstążkami i koralikiem. Motyle mogą służyć jako serwetki, albo można je powiesić na firance, albo wykorzystać w jeszcze inny sposób - wszystko zależy od wyobraźni.

***
I felt spring in the air and there are also blue crocheted butterflies as the award. They are decorated with ribbons and beads. They can be used as table decoration, or they can be hung on lace curtains, or we can use it in a different way - all depend on our imagination.



Materiał: kordonek Snehurka.
Wielkość: 16 x 12 cm.
Wzór: KLIK.

2 komentarze:

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)