Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

niedziela, 6 stycznia 2013

Zimowo - Winter spirit

Zima wróciła. Przynajmniej na zewnątrz, bo w moim domu zimowe klimaty ciągle trwają - w dalszym ciągu robię śnieżynki. Wybrałam 24 wzory, do zrobienia pozostało mi jeszcze 17 sztuk. :)

***
Winter is coming back. In my house, however, it has never ended and I've remained in winter spirit. I'm still crocheting snowflakes. I've chosen 24 patterns, and I've made 7 so far. :)



6 komentarzy:

  1. Oj, Boże, nawet w tym ujęciu widać, że to cudeńka będą :)
    Z każdej robisz po 1 szt, czy po więcej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po 1 sztuce każdego wzoru. :) Nie szalejmy.:)

      Usuń
    2. Normalnie nie mogę się doczekać, żeby zobaczyć wszystkie razem gotowe :) ale spokojnie, muszę wytrzymać aż je wydziergasz...

      Usuń
    3. Tak będzie ekonomicznie - wykrochmalę wszystkie za jednym zamachem i niech czekają do następnej zimy. :)

      Usuń
  2. a może tymi śnieżynkami zimę przywołasz, bo coś marnie z tymi śnieżynkami za oknem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wczoraj u mnie symbolicznie sypnęło, i dobrze, że tylko tak. :)

      Usuń

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)