Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

czwartek, 7 lutego 2013

Czerwono - In red

Bransoletka powstała z myślą o Wyzwaniu Walentynkowym na blogu Polskie Handmade. Dziękuję wszystkim, którzy oddali głos właśnie na moją pracę. :) Wielkiego sukcesu nie odniosłam, za to moją listę blogów poszerzyłam o nowe adresy.
Zapraszam do oglądania konkursowych prac - KLIK.

***
This bracelet was made specially fo the challenge which was organised at Polskie Handmade. I want to thank for those who voted for my work. :) The bracelet wasn't a great success, however, the list of my favourite blogs is longer today.
Let's see the rest works which took part in this challenge - HERE.



Materiały: kordonek Ariadna Karat 8,
onyks, korale i sztuczne koraliki (razem: 270 sztuk).
Wymiary: długość - 17 cm, szerokość - 4 cm.
Wzór: projekt własny.

Do kompletu powstały kolczyki - skromne, ale utrzymane w takiej samej kolorystyce i o podobnym wzorze.

***
There are earings in the set - modest ones but in red and with the similar pattern.

Materiały: kordonek Ariadna Karat 8,
onyksy i sztuczne koraliki (razem 82 sztuki).
Wymiary: długość - 4,5 cm (z biglami 6 cm), szerokość - 2,5 cm.
Wzór: projekt własny.

Bransoletka, kolczyki i broszka (o której pisałam tu: KLIK) tworzą komplet.

***
The bracelet, earings and the brooch-hairpin (I wrote about it HERE) are a set.


Najpierw powstała bransoletka. Następnego dnia po skończeniu bransoletki, zrobiłam broszkę. Potem miałam natchnienie na zrobienie kolczyków na aukcję (KLIK), a na końcu powstały kolczyki do kompletu. Właściwie nie miałam już co z kolczykami szaleć, bo nitka była na ukończeniu, poza tym czerwony już tak mi się opatrzył i ochota do dziergania była nieco mniejsza. :) To, co zostało z kordonka chyba też mi się przyda... :)

***
The bracelet was the first. Then I made the brooch-hairpin. And later, inspired by St. Paul, I made earings for the auction (CLICK). Finally, I made earings for me. I couldn't make more sophisticated ones, though I had an idea, because thread was about ending and I was a bit bored with red, and my motivation to tatting these earings was lower. :) And one day I'll use also this what has remained after the thread... :)


16 komentarzy:

  1. Bransoletka zapiera dech, jest prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to słyszeć, bardzo się starałam :)

      Usuń
  2. miałam nadzieje,ze wygra bo jest prześliczna!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Oj, tak. Nie mogę się doczekać wiosny, żeby móc założyć spinkę. :) Dziękuję.:)

      Usuń
  4. Wow,cudny komplecik. Zdolniacha z Ciebie. Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Ciągle się uczę, ale chyba wreszcie poczułam twórczy wiatr w... nitkach. :)

      Usuń
  5. Wisz co, nawet nie zdawałam sobie sprawy z czego zrobione jest to cudo. Nie bywałam do tej pory na blogach hand made, nie przeglądalam dziel blogerek ze spisu blogow i nie mialam pojecia z czego mozna wykonac bizuterię. szkoda, ze pod fotkami nie bylo opisu czego uzyto do wykonania pracy. Na prawde fajne robisz "te wisienki na torcie" :))) dzięki za informacje o konkursie. Nie wiem czy zdaze cos zrobic na konkurs, bo w poniedzialwk wyjezdzam na narty. milo by mi wyblo wziac udzial w konkursie, ktorego temat Ty wymyslilas... ale chcac zrewanzowac Ci sie za glos i nie zawiesc w Tobie pokladow optymizmu jakimi mnie obdarzylas w tym moim hendmejdowym hobby, chcialabym przygotowac i zaprezentowac swietna prace, a nie cokolwiek, byleby zdazyc do 14.02. zaczelam szyc wiekszy projekt na wiosenne wyzwanie. musze skonczyc do niedzieli, bo potem nie bede miala ani czasu ani mozliwosci wykonania/dokonczenia pracy konkursowej. Dzieki jeszcze raz. Bede trzymac kciuki za Ciebie. Pozdrawiam. Milego dnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zatem czekam na Twoją pracę. :) I dziękuję. :)

      Usuń
  6. Ten komplet biżuterii jest niesamowity! Napracowałaś się przy tych supełkach, ale efekt wynagradza trudy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, było przy tym trochę pracy. :) Kolczyk już zdążyłam zgubić, odpadł od bigla, pewnie kółeczko się rozgięło, i o...

      Usuń
  7. Jestem pod wrażeniem tego kompletu. Jest śliczny. Tym bardziej, że wiem jak Twoja biżuteria wygląda na żywo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Biżuteria wyszła rewelacyjna jestem pełna podziwu i zachwytu.

    OdpowiedzUsuń

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)