Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

niedziela, 3 lutego 2013

Dziewczyna z książką - A girl with a book # 3

To już trzecia odsłona obrazka, który haftuję. Oszałamiających postępów nie widać, ale skoro zrobiłam już zdjęcie... Myśl o tym, że w niedzielę mam pokazać, co w tym hafcie się zmieniło, działa dość motywująco.

***
This is the third time when I'm showing my cross-stitched picture. As you can see there is no outstanding progress in my work. But I've already made a  photo so I'll show it. Thinking about the fact that I must update information about this picture is very motivating.


 ~~//~~

Oprócz biżuterii, o której wspomniałam w poprzednim wpisie, zrobiłam wczoraj broszkę, która jest tak podobna do tamtego czegoś, że pokażę ją za kilka dni. Dziś powstał jeden kolczyk, później zapewne powstanie drugi. A potem jeszcze dwie pary. Powstaną one według pewnego klucza, który obmyśliłam pod wpływem... Ale o tym później.

I papierowe kwiaty... Nie ukrywam, że byłam ciekawa Waszych reakcji na koronę cesarską. :) Miło mi, że ta praca spotkała się z tak przychylnymi komentarzami. Dziękuję. :)

***
Apart from tatting jewellery that I mentioned in the previous post, I made a brooch yesterday. However, it's so similar to that "something", and I'll also show you in a few days time. I've made an earing today, the second one will probably be made later. And then two pairs more. There is a key which I made up when... I'll tell you later.

And tissue paper flowers... I was interested in your opinion about the flower which I showed in the previous post. I'm glad that your comments are so sweet. Thank you.:)

8 komentarzy:

  1. zapowiada się baaardzo interesująco:) jak ja zazdroszczę takich umiejętności:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Igła, płótno, mulina i zaczynasz. :)

      Usuń
  2. Czekam na pokaz tej biżuterii :) A haft widać nie należy do tych najłatwiejszych, grunt że do przodu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trudny nie jest, to tylko półkrzyżyki, ale dzielę czas między tyle robótek, że nie zaszaleję z szybkością haftowania. :) Trudne to były maki - jedna nitka, drobne płótno, dużo kolorów i krzyżyków. :) Tamta biżuteria już niedługo, a dziś jest coś innego w tym temacie.

      Usuń
  3. Nie znam tego wzoru. Tym chętniej czekam na kolejne odsłony.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zestaw do haftu dostałam chyba 2 lata temu, musiał swoje odleżeć. :) Następna odsłona za tydzień.

      Usuń
  4. Moim zdaniem idzie Ci bardzo szybko, jeszcze tylko kilka(naście) tygodni i gotowe :) Z niecierpliwością czekam, żeby obejrzeć biżu.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze tydzień i będą ferie, zamierzam pogonić robótkę. :) Biżu się narobiło i się chowa, może pojutrze pokaże się światu. :)

      Usuń

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)