Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

niedziela, 24 lutego 2013

Fiolet - Purple

A po deszczu wszystko kwitnie wkoło. :) Kolejna kwiatowa broszka, tym razem w fioletach. Broszkę zgłaszam na wyzwanie Kreatywnego Kufra, a co! :) Różowa dużo bardziej mi się podoba, ale i ta też swój urok ma.

***
After rain everything is blooming. :) I've just made a brooch, now in purple. The pink one is more beautiful, in my opinion. But this brooch is nice as well. :)


Materiały: kordonek Ariadna Karat 8,
sztuczne koraliki (razem 49 sztuk).
Wymiary: 6,5 cm x 5,5 cm.
Wzór: projekt własny.

~~//~~

14 komentarzy:

  1. Śliczna! Zupełnie różna od różowej (u mnie wygląda na czerwoną). Ta jest urocza, tamta poważniejsza. Świetnie Ci wychodzą te frywolitki, równiusieńko! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) To prawda, broszki są różne. Tak jak napisałam, tamta różowa bardziej mi się widzi, bo już dokładnie wiem, jak, gdzie i kiedy ją wykorzystam. A z fioletową chyba się rozstanę, taki mam plan. :)

      Usuń
  2. super cudeńka!!! strasznie mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana piękne rzeczy tworzysz, napatrzeć się nie mogę! Dziękuję za udział w moim Candy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi. :) Bo to fajne candy jest - jeśli ktoś tu zajrzał, to polecam. :)

      Usuń
  4. Piękna ta broszka. Podziwiam umiejętność robienia frywolitek - dla mnie to czarna magia. Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdą czarną magię można jakoś rozpracować. :)

      Usuń
  5. Cudne fiołki u Ciebie kwitną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miały być przylaszczki, ale odpowiedniego kordonka nie mam na stanie. :)

      Usuń
  6. Zapraszam po wyróżnienie.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. jest przesliczna!! cudne kolorki:)

    OdpowiedzUsuń

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)