Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

wtorek, 19 lutego 2013

Fuksja - Fuchsia

Kolejna wielofunkcyjna broszka, tym razem dwukolorowa. Wydaje mi się, że przynajmniej kolorem przypomina fuksję. :) Broszkę zgłaszam na wyzwanie Kreatywnego Kufra, którego tematem jest... broszka. :)

***
Today you can see a nice and functional brooch in two colours. I guess that it looks like a fuchsia,.. :) The brooch is taking part in the challenge at Kreatywny Kufer which subject is a brooch. :)


Materiały: kordonek Ariadna Karat 8 col. 483 - różowy, 
kordonek zielony nieznanego pochodzenia :),
onyksy i sztuczne koraliki (razem 78 sztuk).
Wymiary: 7 cm x 4,5 cm.
Wzór: projekt własny.

~~//~~

14 komentarzy:

  1. Od razu skojarzyło mi się z poziomkami :)
    Takie piękne, wiszące jeszcze na krzaczku, albo kwiatuszki !!! Ale zdecydowanie coś wiosenno letniego :)
    Broszka super !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poziomki... Mogą być i poziomki, też lubię. :)

      Usuń
  2. jejku ależ piękne :)) cudo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Bo już wiosna mnie inspiruje, mimo ładnych zimowych krajobrazów na zewnątrz. :)

      Usuń
  4. Fuksja fukcją - ale mnie również zapachniało poziomkowo. Śliczne :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna!! Wygląda niezwykle delikatnie!

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zastanawialam sie dlugo, ktora jest Twoja praca. Podejrzewalam 2 - jedna kwiatowa, druga z bizuterią!. Mialam nadzieje, ze zrobilas kwiaty, ale nie sadzilam tak szczerze mowiac, ze posluchalas mej sugestii.. i w konsekwencji zrobilas swoja bizuterie... praca 26 byla bardzo podobna do Twoich:) tez masz juz swoj wypracowany styl, ktory mnie tutaj zmylił ;) jednak zdecydowalam sie na losowanie tak jak Ty - kilka prac mi sie podobalo, przez 2 dn nie wiedzialam ktora wybrac (biorac pod uwage powage konkursu i wysokosc nagrody, uwazalam, ze brak wygranej nawet bez glosowania na konkretna prace - a zostawiajac wybor losowi, nie bedzie trauma zyciową:)) Pozdrawiam. Fajnie bylo wziac udzial w zabawie. dzieki za glos (losowy, ale zawsze cos) i za zagladanie do mnie. Buziak.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam, żeby pokazać coś bibułowego, bo akurat wtedy miałam całe biurko założone bibułami. Kilka kwiatów zrobiłam już wcześniej, więc miałam motywację do złożenia całości. :)

      Usuń
  7. Cudowna broszka. Życzę powodzenia.

    OdpowiedzUsuń

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)