Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

sobota, 2 lutego 2013

Korona cesarska - Fritillaria imperialis

Luty rozpoczęłam od zrobienia, a właściwie dokończenia, kwiata i biżuterii, którą pokażę za kilka dni. Jaki to kwiat? Odpowiedź jest zawarta w tytule. Przynajmniej w jednym oknie zrobiło się nieco wiosenniej. :) Zrobiłam już zapas bibuły i kleju, zamierzam jeszcze kilka kwiatów wykleić. 

***
I've begonen February with tissue paper flower and jewellery (which I'll show in a few days time). What is the flower? The answer is in post's title. Now there is a bit of spring at least in one window. :) I've bought more tissue paper and I'm going to do more flowers.



 Materiały: bibuła, klej, kasza manna.
Materials: tissue paper, glue, semolina.
Wzór/ The pattern: KLIK.

16 komentarzy:

  1. WOW! Piękna! Dopóki nie przeczytałam posta, myslałam, że to zdjęcia prawdziwego kwiatu.

    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawdziwego nie mam, więc chociaż sztucznym kogoś nabiorę. :)

      Usuń
  2. Przepiękny - ja byłam pewna że to prawdziwy ;o)

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem pod wrażenie...jak żywa normalnie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że aż tak jest udana. :)

      Usuń
  4. To jest sztuczne? Nie żartuj. Na pewno z samego rana kupiłaś w kwiaciarni ;)
    Serio: wyszło pięknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Komu chciałoby z samego rana jechał 8 km do kwiaciarni... :)

      Usuń
  5. Na pewno mnóstwo ludzi się nabierze i będzie myślało, że to prawdziwy kwiat - wygląda fantastycznie :)
    Kasza?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, kasza manna. Niewiele potrzeba, dosłownie garstkę, ale jest. :) Zauważyłaś gdzie?

      Usuń
  6. Twoje kwiaty potrafią zmylić, mniej wnikliwego obserwatora;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz będzie mylił przechodniów i gości (o ile ktoś zerknie na okno). :)

      Usuń
  7. Jestem pod wrażeniem -śliczny [nawet piękniejszy jak w ogrodzie] bo różnie z tym kwiatem bywa pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzuciłam okiem na opisy korony i stwierdziłam, że jest zbyt wymagający do mojego ogródka, choć piękny.

      Usuń

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)