Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

czwartek, 21 lutego 2013

Magnolia

Dziś przedstawiam kolejną odsłonę mojej bibułowej twórczości. Tym razem zrobiłam małe drzewko magnoliowe w dwóch kolorach. Magnolie niezmiennie będą mi przypominać dziedziniec KUL-u w Lublinie, na którym rosną dwa duże przepięknie kwitnące wiosną drzewa. Teraz mam taką małą namiastkę lubelskiej wiosny w moim domu. :)

***
You can see today a little magnolia tree made from tissue paper. Magnolias will always remind me the yard of the Catholic University of Lublin where grow two big beautifully-blooming trees. And now I've got this substitute of Lublin spring at my home.


Materiały: bibuła, klej.
Materials: tissue paper, glue.
Wzór/ The pattern: KLIK.
Wysokość: ok. 77 cm.

Dziękuję wszystkim, którzy oddali głos na moją pracę w zabawie "Przywołaj wiosnę!" organizowanej na blogu Polskie Handmade. :)

20 komentarzy:

  1. Pięknie się prezentują, niemal jak prawdziwe kwiaty:)

    OdpowiedzUsuń
  2. powiało wiosną:) piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakże pieknie ta bibułka zakwitła, prawdziwa magnolia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bibułka ma już plany na dalsze kwitnienie. :)

      Usuń
  4. Urocze i jakie wiosenne. Pozdrawiam cieplutko, AGnieszka

    OdpowiedzUsuń
  5. Ty to masz zdolne rączki, te kwiaty sprowadzą wiosnę - już słonko zaświeciło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie wieje i zaczął padać śnieg...

      Usuń
  6. Tworzysz kwiaty jak żywe. Szkoda, że w wyzwaniu te fotki trochę pomniejszone były, bo u Ciebie jak powiększam, to każdy kwiat jest jeszcze cudowniejszy i bardziej rzeczywisty, niz w galerii konkursowej. Masz dryg do bibułki :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Niesamowite! Nie do odróżnienia wśród naturalnych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, naturalne wyglądają jednak ciut inaczej. Ale podobieństwo jest. :)

      Usuń
  8. Śliczne, delikatne, ale Ty musisz mieć cierpliwość.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cierpliwość... ćwiczę codziennie. :)

      Usuń
  9. A nawet mamy razem zdjęcie na dziedzińcu z magnoliami:):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to nie jedno! :) Ciekawe czy Edward Stachura siedząc na dziedzińcu KUL-u mógł już cieszyć oczy widokiem chociaż zalążka magnolii. :)

      Usuń

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)