Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

środa, 27 lutego 2013

Motyle - Butterflies


 Materiały: kordonki Ariadna Karat 8,
dwa onyksy.
Wymiary: długość - 5 cm (6,5 cm z biglami), szerokość - 5 cm.
Wzór: projekt własny.

~~//~~

Beatce z bloga Kolorowe niteczki serdecznie dziękuję za wyróżnienie. :) Tradycyjnie nie będę sztywno trzymać się zasad, ponieważ wyróżnienia traktuję jako coś bezwarunkowego. :) Dlatego osoby i blogi, które wyróżnię, niech się po prostu czują wyróżnione, bez żadnych pytań, i bez konkretnej liczby blogów do wytypowania. :) 

Fiżka - cuuudne torby i torebki!
Nietuzinkowy Rododendron - z sutaszem jest bardziej niż na "ty".
Robótkująco-blogująca Viola - zobaczcie, co można zrobić przy użyciu igły, nitki i płótna.
Agnieszka - Zalesinek - zachwyca haftem.
MooNat - ostatnio szaleją z pisankami.
KoralArt - zaprzyjaźniona z sutaszem.
Rozleniwiona (ale tylko przez chwilę) Mebelina.
Zamkowa królowa Janola.
Kreatywny zespół Turkusowego Hamaka.

22 komentarze:

  1. jestem pierwsza :)
    Piekna bizuteria! Motyle to ulubione motywy mojej corki wsrod dekoracji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ma w swojej kolekcji jakiegoś motyla uszytego przez mamę? Nie? To do roboty. :)

      Usuń
  2. Śliczne motylki zrobiłaś :)
    Cały Zespół Turkusowego Hamaka dziękuje ci Reniu za wyróżnienie:) Pozdrawiamy ciepło Sylwia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała przyjemność po mojej stronie. :)

      Usuń
  3. Motylki prześliczne i bardzo wiosenne, u mnie na termometrze było już dzisiaj 7 stopni na plusie, a przyszły tydzień ma być jeszcze ciplejszy :)
    Bardzo dziękuję za wyróżnienie :) To niezwykle konstruktywne, że ktoś ogląda moje prace i jeszcze je docenia.
    Dziękuję Ci Reniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak można nie doceniać takiego wysiłku? Ja z sutaszowych eksperymentów szybko zrezygnowałam, może kiedyś wrócę. Dopisałabym aktualną prognozę u siebie, ale nie mam termometru. :) Pogodę sprawdzam wychylając nos za drzwi. :)

      Usuń
  4. Dzisiaj czuję się jak królowa w swoim zamku... błyskawicznym - dziękuję za przemiłe wyróżnienie.
    A motylki przeurocze, w cudnych kolorach!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne:) uwielbiam motyle:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne te motylki. Gratuluję wyróżnienia.

    OdpowiedzUsuń
  7. hehe cudnie mnie opisałaś:P:D dziękuję Ci bardzo kochana za wyróżnienie:) a motylki cudo!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żeś sama tak na blogu napisała. :):):)

      Usuń
  8. Dziękuję ślicznie za wyróżnienie :)
    Motylkowe kolczyki są urocze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała przyjemność po mojej stronie. :)

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Oj, nie taki nowy, jedynie ciut zmodyfikowany. :)

      Usuń
  10. Bardzo, bardzo nam miło, dziękujemy :)))) jej, motylki niezwykłe i wyjątkowe, jeszcze takiej biżuterii jak Twoja nie widziałam, fantastyczna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że kogoś udało mi się zaskoczyć. :)

      Usuń
  11. Bardzo, bardzo dziękuję za wyróżnienie. A ja podziwiam Twoją pomysłowość i wykonanie tak pięknej biżuterii. Pozdrawiam cieplutko, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)