Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

poniedziałek, 18 lutego 2013

O kurczę! - Happy chicks

Zamiast zajmować się haftowaniem obrazu moją igłę skierowałam w nieco innym kierunku. Prędzej czy później i tak bym to wyhaftowała, bo kurczaki bardzo mi się podobały. Jednak sprawę znacznie przyspieszył konkurs Ariadny "Wielkanoc 2013" - KLIK (na tej stronie można również zobaczyć poniższe prace). A ponieważ regulamin nie zabrania promowania własnych prac, więc odsyłam do facebooka i zachęcam do polubienia, i komentowania, i udostępniania zdjęć o numerach 28 - KLIK i 29 - KLIK. Będzie mi bardzo miło, jeśli zechcecie się przyłączyć. :)

***
Instead of stitching my picture I chose different patterns. I've always wanted to stitch these chicks because I fell in love with them. However, Ariadna's competition - CLICK - made the matter faster. I'm also allowed to show my works. :) Here are links to facebook where you can find photos of my works - number 28 - CLICK, and 29 - CLICK. You can like them and comment - popularity will be helpful in choosing the winner. I'll be grateful. :)


Hipis
A hippie-chick
Wymiary: 9,5 x 6,5 cm.

Kwiaciarka
A florist-chick
 Wymiary: 10,5 x 7 cm.

Koszykarka
A basketballer-chick
 Wymiary: 9 x 7,5 cm.

Romantyk
A romantic-chick
 Wymiary: 11 x 6 cm.

Pisanek
...
Wymiary: 10,5 x 9 cm.

Materiały: mulina Ariadna, kanwa 14 ct.
Wzór: "Hafty Polskie", 3/2011, autor projektu - G. Semla.

14 komentarzy:

  1. :) zastanawiam się, czy tak na serio Tobie się podobają moje "szycia", czy tylko tak z przekory dajesz punkt :))
    *miłe dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym razem podobało mi się siedem prac, więc żeby za długo się nie zastanawiać, zrobiłam listę, ponumerowałam, znalazłam random i wylosowało Twój numer. :) Tzn. oczywiście nie wiem, która praca jest Twoja, mogę się tylko domyślać. :) Ale jednak chyba wypracowałaś sobie swój własny, rozpoznawalny styl. :)

      Usuń
    2. Najgorzej nie mieć stylu ;) choćby byle jaki, ale swój hihi :))
      "Moda przemija, styl pozostaje" - Coco Chanel

      Ja chyba tez bede musiała zrobić losowanie. tez podoba mi się kilka prac, ale też - jak to pisałam w komentarzu na stronie konkursowej - nie umiem podjąć decyzji, bo nie wiem z czego niektóre prace są zrobione i nie wiem ktore wsrod moich faworytow sa czasochłonne - bo nie wiedzac co wybrac chciałabym miec choc argument czasochlonnosci i trudnosci techniki na uwadze w dokonywaniu wyboru itp. niektore prace nawet nie wiem co przestawiaja. zdjecia nawet po opowiekszeniu nie ułatwiaja ustalenia co to jest to "cos".

      Usuń
    3. Dlatego tym razem wybór powierzyłam bezdusznej maszynie. :)

      Usuń
  2. Są po prostu boskie! Takie słodziaki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze kilka tygodni i na dobre rozsiądą się w doniczkach. :)

      Usuń
  3. Super wiosenne kurczaczki - bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wiosenne kurczaczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko czekają, żeby wskoczyć do doniczek. :)

      Usuń

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)