Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

wtorek, 5 lutego 2013

Róże - Roses

Właściwie trudno powiedzieć, czy tak wyglądają róże. Może lepiej nazwać je piwoniami? Osiągnęłam mój cel - bukiet jest i cieszy oczy.  I w tym sensie miało być dziś różowo. Od róż. Chociaż i różowe róże są też w bukiecie.

***
It's difficult to say if these flowers are roses. Maybe better is to say that they are peonies? I reached my aim - the bouquet is ready.



Materiały: bibuła, klej.
Materials: tissue paper, glue.
Wzór/ The pattern: KLIK.

6 komentarzy:

  1. piękne wyglądają jak żywe:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym już cokolwiek żywego zobaczyć w ogródku.:)

      Usuń
  2. Po prostu przepiękne! Dodatkowo, światło na pierwszej fotografii jest tak dobre, że zdjęcie sprawia wrażenie "wychodzącego" z ekranu. Kolejne arcydzieło, które stworzyłaś, a któremu ciężko przestać się przyglądać!

    Pozdrawiam i zazdroszczę talentu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za taką opinię, moje skrzydełka urosły. :) Najładniejsze zdjęcia są dziełem przypadku i braku czasu. :) Jestem pewna, że świetnie poradziłabyś sobie ze zrobieniem takich kwiatów, są proste i szybko je się robi, bo nie trzeba wywijać brzegów itp. Jestem daleka od nazywania ich "arcydziełem", ale nie ukrywam, że mi też się podobają, a jeszcze bardziej Mamie. :)

      Usuń

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)