Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

środa, 13 lutego 2013

Te trzy: wiara - These three: faith


 "Tak więc trwają wiara, nadzieja, miłość - te trzy:
z nich zaś największa jest miłość" 
(Św. Paweł, "Hymn o miłości" z 1 List do Koryntian)

***
"So faith, hope, love abide, these three;
but the greatest of these is love."

(Chapter Thirteen of St. Paul's First Letter to the Corinthians)



W komentarzu do poprzedniego wpisu Mebelina napisała: "mam nadzieję, że wiara będzie niebieska". Nie mogło być inaczej. :) To jest właśnie ten kolor, który od razu skojarzył mi się wiarą. Niebieskie może być niebo z białymi obłokami, a czasem z nieba pada deszcze - krople, które dają życie otaczającemu nas światu. Woda jest również nieodłącznym elementem chrztu, a chrzest łączy się z wiarą. I tym razem chciałam, aby środek kolczyka przypominał krople wody.

Kolczyki będzie można licytować na allegro - robiłam je z myślą o akcji Rękodzieła dla Karolinki. Jeśli tylko zostaną wystawione, na prawym pasku bocznym mojego bloga pojawi się link do aukcji. Zapraszam. :)

***
Mebelina wrote in the comment under the previous post: "I hope that faith will be blue". In fact, it is. :) I think it's a colour which goes with faith. Blue is a colour of  the sky with white clouds, and sometimes there is rain from the sky - drops that make the world alive. Water is strongly connected with baptism which is the beggening of faith. And now I wanted you to see drops of water in the centre of earings

Earings were made specially for a little girl - Karolinka Urban (BLOG - FB). You can bid them soon; you'll see link in the right side of my blog, under the photo of Karolinka.

Te trzy: wiara
These three: faith



Materiały: kordonek cieniowany Snehurka,
selenity i koraliki sztuczne (razem 80 sztuk).
Wymiary: długość - 5 cm (z biglami - 6,5 cm), szerokość - 4,5 cm.
Wzór: projekt własny.



6 komentarzy:

  1. miłość jest moim faworytem! ale wszystkie piękne. Jak Ty to robisz, że ciągle coś nowego? :) Ja mam na warsztacie papierową wiklinę i pochłania mnie od tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, tak jakoś samo natchnienie mi przychodzi i jest. :) Papierowa wiklina - super, podziwiam wysiłki, ja się jeszcze nie odważyłam, może latem. :)

      Usuń
  2. ale piękne! rzeczywiście wyglądają jak krople:) fajnie, że niebieskie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wpadły mi w oko jak tylko weszłam do sklepu i zakupiłam tych kropelek całą garść. :)

      Usuń

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)