Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

niedziela, 3 marca 2013

Dwa kroki ku Wielkanocy - Two steps to Easter

Przygotowania do Wielkanocy zaczęłam odpowiednio wcześniej, żeby tym razem zdążyć ze wszystkim. Mam już dwie kartki, każda robiona z myślą o konkretnej osobie. W przygotowaniu jeszcze trzy. Do zrobienia kartek użyłam serwetki z wielkanocnymi motywami. Do jej wykorzystania zainspirowała mnie Asio, która na swoim blogu - made-by-asio - pokazała ciekawy sposób na przyklejenie serwetki do kartki przy użyciu żelazka i folii spożywczej. :) Bardzo spodobał mi się ten pomysł, jak się okazuje nie nowy, ale nie jestem aż tak zainteresowana scrapbookingiem, żeby wiedzieć o wszystkim. :) Dokładniejsze instrukcje dotyczące przyklejania serwetek możecie znaleźć tutaj: KLIK.

***
I've started my preparation to Easter early enough so that I should manage to do everything on time. I've had two cards, both were made for my friends. I'mm going to do three cards more. In this cards I used tissue napkins with Easter motives which were glued with an iron and clingfilm. HERE you can read how to do it. However, I was inspirated by Asio (made-by-asio) who mentioned this method at her blog. 



Materiały: serwetki, papier wizytówkowy, blok techniczny, bibuła.
Wymiary: 15 cm x 15 cm.
Wzór: pomysł własny.

Czy ktoś potrafi odpowiedzieć mi na pytanie, dlaczego przy udostępnianiu wpisów na  mojej stronie na facebooku, nie mogę załączyć linku ze zdjęciem z konkretnego wpisu? Chodzi mi o miniaturę, która pojawia się przy informacji. Owszem, mam możliwość wyboru - spośród niektórych zdjęć umieszczonych na paskach bocznych, ale nie tych, które są we wpisie. Niby mała, błaha rzecz a zaczyna mnie ciut irytować, bo do tej pory nic takiego się nie zdarzało.

10 komentarzy:

  1. Świetne! Bardzo fajny pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ukrywam, że potrzebowałam czegoś, co można szybko zrobić, i żeby było ładne. :)

      Usuń
  2. Kochana, piękne! Pomysłowe i bardzo oryginalne - szczególnie ta z zajączkami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pokicają gdzieś w Polskę. :) Dziękuję.:)

      Usuń
  3. Cudne sa Twoje karteczki - gratuluje pomysłu. Pozdrawiam, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomysł zaczerpnęłam od Asio. Wszystko jest bardzo łatwe do wykonania, polecam. :)

      Usuń
  4. No toś mnie zainspirowała do zrobienia kartek świątecznych :) Zawsze robiłam corce zdjęcie przebranej za królika , kurkę itp. itd. stojącej koło wielkiej pisanki u fotografa i wysyłałam fotkę z życzeniami do prababciów, pradziadziów, z którymi akurat w swieta sie nie widzielismy... a teraz chyba corka juz za duza na takie przebieranki i recznie zrobione ode mnie i od niej kartki beda mysle lepszym rozwiazaniem na ten rok. Troche chetnie odgapie od Ciebie pomyslow ;))) Królik w kształcie jaja jest niesamowity!!!! Dzieki za inspiracje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co, czekam zatem na Wasze prace. :) Ciekawa jestem, co wymyśliłaś. :)

      Usuń
  5. no kartek jeszcze nie zaczelam. ostatni tydzien sporo dostarczyl mi wrażen pozaartystycznych, wiec niewiele działałam hendmejdowo. Dzis jednak, odgapiajac pomysl od Ciebie z krolikiem w ksztalcie jajka ( zkartki swiatecznej), uszylam małego prostego pluszaka jajko-krolika. nie mam ostatnio wcale weny tworczej, a tym bardziej w klimacie swiatecznym. ciezko mi sie wziac do szycia, lepienia itp. milego dnia. pa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że wena twórcza szybko się znajdzie, bo jestem ciekawa tego królika. :)

      Usuń

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)