Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

piątek, 15 marca 2013

Hop, hop!

Na Wielkanocną kartkę wskoczył wesoły zajączek. I jajko też, a jakże! Tak na przekór pogodzie tworzyłam dziś wiosnę.
Serwetka przyklejona do bloku technicznego za pomocą folii spożywczej - pisałam o tym TUTAJ.

***
A happy rabbit jumped into my Easter card. And an Easter egg of course. Despite snowy weather I was "making" spring. :)
A tissue napkin was glued with clingfilm - I wrote about it HERE.


Materiały: papier wizytówkowy, serwetka, folia spożywcza.
Wymiary: 15 x 15 cm.
Wzór: pomysł własny.

Wiało (i jeszcze wieje), i to porządnie! Zawiało podwórko, zawiało świat cały. A ja już owies posiałam, żeby na Wielkanoc pięknie urósł. A owies nie tylko urósł, ale i przerósł moje oczekiwania - kilka dni i już wybujało mi pole w doniczce! :)


5 komentarzy:

  1. U mnie zawierucha taka, że jak z psem wychodzę na spacer to ją biedaczkę przewraca.
    Karteczka cudowna, Ty to masz wyobraźnię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawierucha minęła, dziś wróciło słonko. :) Nie mogłabym żyć bez wyobraźni, dziękuję. :)

      Usuń
  2. A kartka przyhopsała do mnie:) do mnie:) do mnie właśnie, do mnie:) do mła:):):) to me:) zu mir:):):)

    Dzięki Reniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale z Ciebie poliglotka! :):):) A kartka z myślą o Tobie była robiona. :)

      Usuń
    2. Tym bardziej jest mi miło:)dziękuję:)

      Usuń

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)