Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

środa, 20 marca 2013

Kartki Wielkanocne - Easter cards

Zakończyłam moją tegoroczną produkcję kartkową, powstały jeszcze dwie kartki. Do wykonania obu użyłam serwetek (KLIK) - szczególne podziękowania należą się Ani za tak wspaniałą serwetkową dostawę! Kochana, dziękuję Ci serdecznie!

***
I've just finished the production of Easter cards. I've made two cards today. I used tissue napkins (CLICK). I've received many fantastic tissue napkins from my friend. Ann - thank you very much for such a beautiful present! :)



Materiały: papier wizytówkowy, serwetki, folia spożywcza.
Wymiary: 15 cm x 15 cm.
Wzór: pomysł własny.

12 komentarzy:

  1. Bardzo się cieszę, że Ci się podobają:)niech służą:)a łowickie koguciki super sie prezentują na kartce:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pewnością się nie zmarnują. :)

      Usuń
  2. Cudne karteczki. Pomysłowa kobitka z Ciebie. Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  3. No właśnie, bardzo pomysłowe. :) Koguciki super, ale te wyszywane tulipany (zwłaszcza te czerwone, tym razem bardziej podobają mi się bez jajek) są niezwykle estetyczne. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, zabrakło mi dwóch "rzeczy" - czasu i pomysłu na skończenie kartki bez konieczności haftowania tulipanów, stąd te tulipanowe jajka.:)

      Usuń
    2. szczerze wierzę, że czasu zabrakło, bo nie próżnujesz! idę podziwiać chustę z dzisiejszego wpisu, trochę się pozachwycam na dobranoc :)

      Usuń
    3. Zachwycaj się do woli. :)

      Usuń

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)