Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

poniedziałek, 18 marca 2013

Kolczyki pani Wiosny - Miss Spring's earings

Dlaczego pani Wiosny? Z powodu swojej zieloności, a także dlatego, że miały być zrobione na pierwszy dzień wiosny. I kto miałby w nich chodzić, jeśli nie wiosna? Może tylko jeszcze Ania z Zielonego Wzgórza. :)

Serdecznie witam nowych obserwatorów, mam nadzieję, że zostaniecie tutaj na dłużej. Miło mi, że ktoś docenia to, co robię. :) Dziękuję!

***
Why Miss Spring's? Because of their greenness and because they were made for the first day od spring. So whom can these earings belong to? Just to Miss Spring... or to Ann of Green Gables. :)



Materiały: kordonek Ariadna,
koraliki sztuczne (76 sztuk).
Wymiary: długość 4cm (5,5 cm z biglami), szerokość - 3,5 cm.
Wzór: projekt własny.

10 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Z mojego punktu widzenia, nie są one aż tak pomysłowe, ale podobają się właścicielce, a to najważniejsze. :)

      Usuń
  2. Prześliczne, a ten kolor niech na prawdę pogoni to, co za oknem! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że tak właśnie będzie, zwłaszcza że w moim robótkowym świecie zacznie się robić kolorowo.

      Usuń
  3. No skoro Pani Wisna w takich ślicznych kolczykach chodzi, to niech kwieciem sypnie i zieloną trawką :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolczyki są urocze i pięknie wykonane.

    OdpowiedzUsuń

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)