Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

czwartek, 21 marca 2013

Krokusy - Crocuses

Dziś jest pierwszy dzień wiosny. I rzeczywiście dało się to zauważyć - przyleciały bociany. Tak, dziś już jestem pewna, że to były właśnie bociany. :) A wczoraj dorobiłam jeszcze trochę krokusów. A to jeszcze nie koniec. :)

***
It's the first day of spring. And in fact it is - storks are coming back to Poland. I've seen them today. :) And I made more crocuses yesterday, and it's not the end. :)





Materiały: bibuła, patyczki do szaszłyków.
Wymiary: do 25 cm wysokości.
Wzór: KLIK.

10 komentarzy:

  1. uwielbiam krokusy:) Twoje są przepiękne i wyglądają jak żywe:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do ich "żywości" nie jestem przekonana, bo te prawdziwe jakoś inaczej wyglądają, ale to może przez to, że ich całkiem sporo zrobiłam, opatrzyły mi się. :)

      Usuń
  2. ale wiosennie się zrobiło,tylko za oknem coś nieciekawie,bo zimowo...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W marcu jak w garncu - potwierdza się stare przysłowie.

      Usuń
  3. Jak żywe te krokusy, bardzo ładne, a boćków szkoda, duże mrozy mają jeszcze być.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może gdzieś się ukryją, widać im też już tęskno do polskiej wiosny.

      Usuń
  4. U mnie zima wiosną.Śniegu mnóstwo i mróz -12.Twoje krokusy dają nadzieję,że wiosna będzie.Piękne są Twoje prace. Gratuluję i pozdrawiam Maria 51.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Wiosna oczywiście będzie, tylko nie wiem kiedy...

      Usuń
  5. Tej wiosny to chyba tylko Twoje krokusy kwitną, mróz -18 !!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie krokusy i przy większym mrozie będą kwitnąć. :)

      Usuń

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)