Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

sobota, 30 marca 2013

Kwieciście z kogutkiem - In flowers

Takie święta wymyśliłam - kolorowe, radosne, z kwiatami. "Bohaterem" dzisiejszego dnia jest koszyczek wielkanocny. W tym roku koszyk ozdobiłam kwiatami z bibuły - żonkilami i krokusami.



Wzór: żonkile - KLIK, krokusy - KLIK.

Jakiś czas temu zrobiłam krokusy, które ostatecznie wylądowały w małej konewce.


Natomiast od wspominanej przeze mnie na blogu Ani dostałam kogutki łowickie, z których zrobiłam zawieszki na ściany. Ten po prawej stronie był już gotowy, a tego po lewej sklejałam sama z elementów przesłanych przez Anię.




Niech te kogutki wprowadzą wszystkich  w radosny nastrój świąteczny. 
Radosnego Alleluja!

4 komentarze:

  1. Wzajemnie Reniu:)kogutek prezentuje się ślicznie:)wiedziałam, że zrobisz z niego lepszy użytek niż ja:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aniu. :) Bardzo mi się spodobały te kogutki.

      Usuń
  2. Wesołych i Radosnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)