Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

poniedziałek, 4 marca 2013

Pocztówka z Grecji - A postcard from Greece

Patrząc na pocztówkę zainspirowały mnie dwa kolory: granatowy i biały. I chociaż takie połączenie wydało mi się nieco dziwne, spróbowałam skomponować z tego jakąś zgrabną całość. Efekt końcowy bardzo mi się podoba. :) Kolczyki zostały zrobione z myślą o wyzwaniu Kreatywnego Kufra - Grecja.

***
I was inspirated with two colours which I saw at my postcard: deep blue and white. I tried to compose something nice although this combination of colours was a bit strange for me. However, I like these earings very much. :) They was made for the challenge - "Greece" at Kreatywny Kufer.



Materiały: kordonek Ariadna,
sztuczne koraliki białe, błękitne i bezbarwne opalizujące.
Wymiary: długość - 4 cm ( z biglami 5,5 cm), szerokość - 4,3 cm.
Wzór: projekt własny.

~~//~~

14 komentarzy:

  1. są śliczne, jak takie kwiatuszki:) kolory super pasują:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już się przekonałam do takiego połączenia. :)

      Usuń
  2. Przyjemniutkie kolczyki, ciekawie wyglądają!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tyle razy już przerabiałam ten wzór, ale dopiero w takim połączeniu wygląda inaczej. :)

      Usuń
  3. Kolczyki jak zawsze śliczne, powodzenia w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglądają:) Pozostaje życzyć powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymam kciuki byś wygrała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może za n-tym razem się uda. :)

      Usuń
  6. Piękne te kolczyki :) kolor i połączenie koralików z nicią dla mnie bomba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coraz bardziej podobają mi się te kolory. :)

      Usuń
  7. Prześliczne - powodzenia pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)