Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

sobota, 16 marca 2013

Pod róż - Pink and green

Długo szukałam koloru odpowiedniego do połączenia z różowym sutaszem. Kiedy wybierałam ten kolor, miałam zupełnie inny pomysł na jego połączenie i wykorzystanie. Jednak nie byłam tak zdolna, żeby ziścić swoją wizję. Wymyśliłam więc coś prostszego. :)

***
I was looking for a suitable colour to connect it with pink soutache for a long time. When I chose this soutache I had comppletely different idea how to use it. However, I wasn't talented enough to make my dream come true. And I made up an easier pattern. :)


Materiały: sutasz różowy, kordonek,
koraliki drewniane i sztuczne (36 sztuk).
Wymiary: dlugość - 4 cm (5,5 cm z biglami), szerokość - 3,5 cm.
Wzór: projekt własny.

8 komentarzy:

  1. Łał kolczyki są przepiękne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawe połączenie - efekt cudny. Pozdrawiam cieplutko, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że wreszcie udało mi się ten róż z czym połączyć. :)

      Usuń
  3. Czyżby to był pierwszy sutasz? No wyszedł ekstra, a z tą zielenią baaaaaaardzo wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbka numer 2. :) Dziękuję. :)

      Usuń
  4. Bardzo ładnie wyszło :) Fajne połączenie kolorów

    OdpowiedzUsuń

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)