Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

niedziela, 10 marca 2013

Tulipisanki - Tulips

Do zrobienia kolejnej kartki ponownie użyłam serwetkowych pisanek (a jest to ciągle jedna i ta sama serwetka). Zainspirowało mnie wyzwanie tulipanowe na blogu sklepu Artimeno.

***
This card was made from tissue napkins with Easter eggs motives. I was inspired by the tulips challenge at Artimeno.





~~//~~

W międzyczasie powstają krokusy. :)

***
In the meantime I'm doing crocuses. :)


22 komentarze:

  1. ta serwetka to chyba papierowy obrus na stół dla dwunastu osób! :) Mam nadzieję, że na wiele ciekawych kartek jeszcze wystarczy. Ale dzisiaj najbardziej urzekły mnie u Ciebie krokusy - naprawdę śliczne.

    Chciałam pomóc Ci wygrać, ale tam się nie głosuje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Chodzi o głosowanie na kartki czy na kurczaki? Na kartki się nie głosuje, kurczaki trzeba polubić na fb. :) A serwetka jest najzwyczajniejsza w świecie - 33 x 33 cm, ale jest dosyć ekonomiczna. :)

      Usuń
  2. Fajna tulipankowa karteczka, krokusiki jak żywe!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi każdy kolejny krokus wyglądał mniej krokusowo. :)

      Usuń
  3. Świetny pomysł na kartkę wielkanocną:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zanim wpadłam na ten pomysł, wyszyłam tulipany na papierze, ale jeszcze nie zrobiłam z tego kartki. :)

      Usuń
  4. Cudne krokusy Reniu:):):):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kartki oczywiście też boskie:):)Napisałabym, że takie filologiczne, ale nie wiem czy być się nie obraziła;);) dlatego dodam "lub niefilologiczne", żebyś miała wybór:)trzymam język za zębami i nie chwalę się mamie zamówieniem magnolii chociaż ciężkie to zadanie:) Ale zobaczyć jej minę kiedy je dostanie to będzie bezcenne:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Filologiczne - nie zrozumiałam żartu... :( Ciekawe, coś Ty jej powiedziała, żeby już ich nie chciała. :)

      Usuń
  6. Urocze- prześliczne, a krokusy jak żywe pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zwykle fantastyczne pomysły :)
    Kwiaty kwitną na zawołanie, może zostałaś nową Panią Wiosną?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo ja wiosenna dziewczyna jestem. :)

      Usuń
  8. No właśnie pomysł... i wykonanie rzecz jasna - w sumie niezwykle udana praca!
    Życzę powodzenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że i adresat będzie równie zadowolony. Dziękuję. :)

      Usuń
  9. Niezwykłe te tulipanki i bardzo pomysłowe:) Dziękuję za udział w wyzwaniu, DT Artimeno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Zauważyłam w ostatniej chwili, i znalazłam inspirację na dwie kartki. :)

      Usuń
  10. Hej, pozwolę sobie podesłać link do bloga: http://nerinaart.blogspot.com/
    Nowa blogerka, swietne pomysly, moze kogos zainspiruje :)
    Polecam. Widziałam na żywo prace i szczerze pod względem jakosci moge polecic. Kwestia gustu to już jednak sprawa indywidualna.

    OdpowiedzUsuń

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)