Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

środa, 17 kwietnia 2013

Broszka w czerwieniach - A brooch in red

Na początku chciałam Was zaprosić do licytowania nie tylko wykonanych przeze mnie kolczyków, ale również i innych przedmiotów wystawionych na aukcjach. Każdy z pewnością znajdzie coś dla siebie. Pieniądze przeznaczone są na leczenie Oskara - link do bloga, strony na facebook'u i aukcji znajdziecie na pasku bocznym po prawej stronie. Zachęcam do włączenia się w akcję. :) Właśnie powstaje kolejny przedmiot na licytację - będzie to coś specjalnego... :)

Z robótkowych "urobków" - broszka sprzed kilku dni. :)


Materiały: nie pamiętam, ale chyba szyfon; koralik sztuczny.
Wymiary: średnica 8,5 cm.

6 komentarzy:

  1. Bardzo ładne i kolory dobrze dobrane

    OdpowiedzUsuń
  2. Brosza piękna Reniu! Zwiewna i elegancka :) Moja nominacja już jest na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mi bardzo miło, dziękuję. :)

      Usuń
  3. Jest piękna lubię takie kolorki.

    OdpowiedzUsuń

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)