Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

niedziela, 7 kwietnia 2013

Dziewczyna z książką - A girl with a book # 4

Czy ktoś to jeszcze pamięta? Ostatnio postępami w haftowaniu obrazka chwaliłam się w lutym. Wczoraj skończyłam drugą część wzoru (wzór składa się z ośmiu części). To, co już widać, wygląda całkiem ładnie. :)

***
Does anyone remeber this picture? I've shown it lately in February. Yesterday I finished the second part of the pattern which consists of eight parts. This parts which I've made so far look quite nice I think. :)


Bardzo lubię haftować, ale poza tym lubię też szydełkować i właśnie czekam na dostawę nici, z których powstaną dwie serwetki (jedna jest już prawie skończona). A i frywolitce trochę czasu się należy, nie wspominając o drutach. :) Kwiecień zapowiada się pracowicie. :)

***
I like cross-stitching, and I like crocheting too and I'm waiting for thread which will be used for two tableclothes (one of them is nearly finished). What's more, I should have time for tatting and knitting. :) I'll be as busy as as a bee in April. :)

Dziś z zadowoleniem noszę nowe kolczyki. I przyzwyczajam się do ich wielkości, kształtu i kolorów.

***
Today I'm wearing my new earings with pleasure. And I'm trying to accustom myself to its size, shapes and colours.


Witam nowych obserwatorów. Miło mi, że chcecie śledzić moje poczynania twórcze. Rozgośćcie się i zostańcie tak długo, jak chcecie. :)

8 komentarzy:

  1. Podziwiam ręczne robótki, niestety nie mam do nich talentu :( Ale są tacy jak Ty, dzięki Wam choć oczy mogę nacieszyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję. :) Myślę, że masz talent, tylko jeszcze tego nie odkryłaś. :)

      Usuń
  2. Pozdrawiam, a tak ładne kolczyki tylko z przyjemnością sie nosi!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolczyki pięknie na Tobie wyglądają!

    Życzę Ci, by czasu nie zabrakło na co tylko zapragniesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Mimo całego zabiegania mam czas, ale jakbym miała więcej, też bym nie marudziła. :)

      Usuń
  4. Zastanawiałam się ostatnio jak fajnie muszą wyglądać w uszach i są! Nie myliłam się! Wyglądają super :):):) Ale niesamowity ten Twój haft! Czy to są krzyżyki? Kiedyś haftowałam, ale to dawne czasy... A tak w ogóle, to ile godzin ma Twoja doba Reniu? ;) Robisz wspaniałe rzeczy i w dodatku takie różnorodne techniki! Ty chyba umiesz wszystko! Pozdrawiam bardzo ciepło i rozgaszczam się u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Piszesz, masz. :) Obrazek haftuję potrójną nitką, półkrzyżykami. Tak było napisane w instrukcji i tego się trzymam, bo ilość nitki też jest wyliczona. Moja doba ma dokładnie 24 godziny, w tym rozliczne międzyczasy. :) A wszystkiego nie umiem, np. haftu Richelieu, ale to się zmieni. :)

      Usuń

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)