Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Kukuryku! - Cock-a-doodle-doo!

Kartka powstała na wyzwanie, którego tematem był kogut. Przyda się na następne święta. :)

***
This card was made for a challenge which motif was a cock. I think I'll send it to my friend next year. :)




Do wykonania kartki użyłam serwetki z motywem kogutków łowickich, za którą dziękuję Ani. :) Poza tym udekorowałam kartkę bibułowymi krokusami, drobnymi rysunkami i innymi motywami wyciętymi z serwetki. Gdzieniegdzie pociągnęłam brokatem, żeby jeszcze bardziej kolorowo było. :)

8 komentarzy:

  1. Zawsze mnie bawią dźwięki koguta po angielsku, w ogóle niepodobne do tego, co on krzyczy. :)

    Taką kartkę to wstyd do koperty włożyć, bo się zgniecie i zniszczy, albo w pudełku wysłać paczką albo wręczyć osobiście. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? A mi się wydawało, że ichniejsze koty miauczą dokładnie tak samo jak nasze, ale widać Anglicy inaczej słyszą. :) Doświadczenie w wysyłaniu paczuszek już mam, więc z pewnością kartka zostanie odpowiednio zapakowana.

      Usuń
  2. Fajowa! uwielbiam ostatnio motyw koguta lub kury :) Kwiatuszki wyglądają jak prawdziwe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, starałam się. :) Chciałam wziąć udział w wyzwaniu, więc musiałam coś wymyślić, teraz pewnie odłożę kogutki do Wielkanocy.

      Usuń
  3. Super kartka Reniu, cieszę się, że kogutki zrobiły karierę. Jeszcze chyba mam taką serwetkę, więc jakby co to daj znać:):):)Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kogutki zrobiły karierę w moim domu. :) Aniu, jeszcze nie zużyłam tych, które mi przysłałaś. Gdyby Wielkanoc była co miesiąc, to może i potrzebowałabym więcej, ale na szczęście jest raz w roku. :)

      Usuń

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)