Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

piątek, 5 kwietnia 2013

Liść i rosa - A leaf and dew

Wisiorek powstał jako komplet do tych kolczyków. Brakuje mi, a pewnie i większości ludzi też, tej wiosennej zieleni, . Pozostaje cierpliwie czekać na zmianę pogody z nadzieję, że kwiecień-plecień za bardzo nie poprzeplata...

***
This pendant and these earings are now a set. As a majority of people, I guess, I'm longing for spring greeness. However, I should patiently wait for the weather change with hope that April will be better.


Materiały: kordonek Ariadna, koraliki sztuczne (39 sztuk).
Wymiary: długość - 4,5 cm, szerokość - 4 cm.
Wzór: projekt własny.

~~//~~

Widzicie te kształty na tle nieba? Tak, to bociany. A kilkadziesiąt metrów niżej - śnieg. 

***
Do you see these shapes in the sky? Yes, they are storks. And dozens of meters above there is snow around.


6 komentarzy:

  1. śliczny wisiorek,a pogoda nie tylko bocianom nie służy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że jakoś przetrwają tę pogodę.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Nie spodziewałam się, że ktoś napisze, że wisior jest ciekawy, więc tym bardziej jest mi miło.

      Usuń
  3. Piękny wisiorek, podoba mi się kolor. Agnieszka

    OdpowiedzUsuń

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)