Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Motylki w słońcu - Butterflies in the sun

Miało być coś nowego. I jest - pierścionek z motylkiem. To pierwszy pierścionek jaki zrobiłam, i zapewniam, że nie ostatni. Chociaż sama nie noszę pierścionków, to może jednak przekonam się do tego elementu biżuterii.

***
I told yesterday that there would be something new at my blog and here it is - a ring with a butterfly. It's my first ring, and not last. Although I don't like "wearing" rings maybe I'll try to use this piece of jewellery.



Materiały: kordonek Ariadna Karat 8,
koraliki sztuczne.
Wymiary: 2 cm x 2 cm.
Wzór: projekt własny.

Przepraszam, że nie odwiedzam Waszych blogów,  mam nadzieję, że niedługo znajdę ciut więcej czasu. Teraz jeszcze szydełkuję kolejne serwetki. Zamierzam zrobić je w ekspresowym tempie. Ciekawe, czy mi się uda.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)