Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Róż w czerni - Pink in black

Taki po prostu miałam kaprys, żeby połączyć soczysty odcień różu z czernią. Efekt tego połączenia bardzo mi się spodobał, więc chyba powstanie coś podobnego w tym klimacie, ale w innej kolorystyce. :)

***
I tried yeesterday to join deep pink with black and I think I made it succesfully. I like the result very much and I'll probably make up something similar in this style but in different colours. :)



Materiały: kordonek Ariadna Karat 8 różowy (483), kordonek Snehurka czarny,
koraliki - onyksy.
Wymiary: kolczyki: długość - 3,5 cm (z biglami 5 cm), szerokość - 3 cm;
bransoletka: długość minimalna- 16 cm, szerokość - 4 cm.
Wzór: projekt własny.

Przyleciały, a właściwie to przyjechały, zamówione przeze mnie Maje. I nie pszczółki, a kordonki. 10 sztuk. :) W pracy myślałam już tylko o tym, żeby wrócić i skończyć serwetkę, której namiastkę widać na poniższym zdjęciu. :) Został mi już tylko ostatni rząd, przy odpowiednim uporze dziś powinnam ją skończyć. :)


8 komentarzy:

  1. Kolczyki jak zwykle piękne!
    A efektu ostatecznego serwetki ciekawam bardzo :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Już mogę zaspokoić Twoją ciekawość. :)

      Usuń
  2. Piękny komplecik! Przypomniałaś mi, że też muszę zaopatrzyć się w kordonki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie trzeba uzupełnić zapasy! :)

      Usuń
  3. śliczny komplecik:) lubię takie poączenie kolorystyczne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejna zachwycająca rzecz! Autorski projekt! Cudo, po prostu cudo! Wspaniale dopierasz kolory :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Nie lubię ściągać od innych, i nie twierdzę też, że jako jedyna mogłabym wpaść na takie pomysły. Ale rysując wzory polegam na mojej wyobraźni, a ta jest jednak przepastna. :)

      Usuń

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)